Zagreb, 15. svibnja 2018.
Poštovana kolegice! / Poštovani kolega!
Hrvatski slavistički odbor Hrvatskoga filološkog društva i Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu organiziraju Sedmi hrvatski slavistički kongres koji će se održati od 25. do 28. rujna 2019. u Šibeniku. Očekujemo domaće i inozemne sudionike, ponajprije kroatiste i slaviste, ali i druge zainteresirane stručnjake koji će svoja promišljanja razmotriti u jednome od zadanih tematskih područja.
Slijedi obavijest o tematskim područjima, prijavi sažetka izlaganja i njegove prijevodne inačice, predaji rada za zbornik radova, kotizaciji, smještaju, prijevozu i važnim datumima.
Tematska područja
Tematska su područja Sedmoga hrvatskoga slavističkoga kongresa:
- Paleoslavistička i hrvatskoglagoljska problematika
- Izazovi, mogućnosti i perspektive slavistike u 2 stoljeću
- Kroatistika između zaboravljenih početaka i globalizacijskih izazova
- Mediteranska sastavnica hrvatskoga jezika, književnosti i kulture
- Slavenske dijaspore i suvremene migracije
- Dijete i djetinjstvo u znanosti, umjetnosti i kulturi
- Formalno i neformalno poučavanje slavenskih jezika, književnosti i kulture.
Podrobnije obavijesti o tematskim područjima i sekcijama bit će uskoro dostupne na mrežnoj stranici Kongresa.
Prijava sažetka izlaganja i njegove prijevodne inačice
Sažetak izlaganja na jeziku izlaganja (najmanje 1400, najviše 1800 slovnih znakova s razmacima) i njegovu prijevodnu inačicu (na svjetskome ili slavenskome jeziku ako je sažetak izlaganja na hrvatskome jeziku ili na hrvatskome jeziku ako je sažetak izlaganja na svjetskome ili slavenskome jeziku) treba prijaviti elektronički na mrežnu stranicu Kongresa (koja će uskoro biti dostupna) najkasnije do 30. studenoga 2018.
Programski će odbor odabrati izlaganja za Kongres slijedeći kriterije tematske prikladnosti i relevantnosti teme.
Obavijest o (ne)prihvaćanju sažetka izlaganja i njegove prijevodne inačice autori će dobiti na svoje e-adrese do 31. prosinca 2018. Prihvaćeni sažeci izlaganja bit će otisnuti u Knjižici sažetaka.
Predaja rada za zbornik radova
Rad za zbornik radova treba oblikovati prema Uputama za oblikovanje rada koje će se nalaziti na mrežnoj stranici Kongresa i predati elektronički na istu stranicu najkasnije do 30. lipnja 2019.
Rad može obasezati najviše 16 autorskih kartica (28800 slovnih znakova s razmacima, tj. autorski arak) uključujući popis literature i sažetke na hrvatskome i jednome svjetskom jeziku. Radovi većega opsega bit će vraćeni na doradu prije postupka recenzije.
Rad neće biti uvršten u anonimni recenzentski postupak i neće biti objavljen u zborniku radova:
- ako sudionici kojima je prihvaćen sažetak izlaganja ne pošalju rad za zbornik do lipnja 2019.
- ako sudionici kojima je prihvaćen sažetak izlaganja i koji su poslali rad do lipnja 2019. ne izlože svoj rad na Kongresu.
Želimo objaviti zbornik radova visoke kakvoće i otisnuta u razumnome roku nakon održavanja Kongresa, odnosno do kraja 2020. Stoga molimo sudionike da se drže zadanih rokova i naputaka.
Kotizacija
Kotizacija se za sudionike Kongresa plaća po sudioniku, a ne po izlaganju.
Cijena kotizacije uključuje pravo sudjelovanja u svim kongresnim aktivnostima, tiskanje kongresnih materijala, domjenak dobrodošlice i osvježenja u stankama između radnoga dijela kongresnih aktivnosti.
Rane su i kasne cijene kotizacije:
Status sudionika | RANA KOTIZACIJA (uplaćena do 30. travnja 2019.) | KASNA KOTIZACIJA (uplaćena do 31. srpnja 2019.) |
---|---|---|
IZLAGAČI | 1.200,00 kn za izlagače iz Republike Hrvatske 160 eura za inozemne izlagače | 1.400,00 kn za izlagače iz Republike Hrvatske 190 eura za inozemne izlagače |
STUDENTI poslijediplomskoga studija | 600,00 kn za izlagače iz Republike Hrvatske 80 eura za inozemne studente | 800,00 kn za izlagače iz Republike Hrvatske 110 eura za inozemne studente |
SLUŠAČI | 300,00 kn za izlagače iz Republike Hrvatske 40 eura za inozemne slušače | 500,00 kn za izlagače iz Republike Hrvatske 70 eura za inozemne slušače |
Smještaj sudionika
Organizatori Kongresa ne snose troškove smještaja sudionika.
Kako će se radni dio Kongresa održati u dijelu šibenskoga kompleksa Amadriapark (znan pod imenom Solaris) i to u Konvencijskome centru i Hotelu Niko, sudionicima je Kongresa ponuđena posebna cijena smještaja u Hotelu Niko*** i Hotelu Ivan****:
Hoteli u Amadriaparku ( Solarisu ) Hotel Niko*** Hotel Ivan****
25. 9. 2019. 26. 9. 2019. 27. 9. 2019. 25. 9. 2019. 26. 9. 2019. 27. 9. 2019.
Cijena noćenja s doručkom po osobi i po danu u kunama. Odbitak za doručak iznosi 35,00 kn po osobi i danu. Boravišna pristojba nije uključena u cijenu i iznosi 8,00 kn po osobi i danu. Dvokrevetna soba s pogledom na park/dvorište 340 340 340 468 468 468
Jednokrevetna soba s pogledom na park/dvorište 611 611 611 830 830 830
Smještaj će se po tim cijenama moći rezervirati do 15. kolovoza 2019. prijavom preko posebnoga koda za sudionike Kongresa. Nakon 15. kolovoza 2019. navedene cijene neće vrijediti.
S obzirom na to da će se Kongres održati u turistički atraktivnome gradu u kojemu je kraj rujna turistima itekako zanimljiv, molimo sudionike da smještaj rezerviraju na vrijeme.
Prijevoz sudionika
Organizatori Kongresa ne snose troškove prijevoza sudionika od njihova polaznoga odredišta do Šibenika.
Za sudionike će Kongresa biti organiziran prijevoz autobusima od šibenskoga kompleksa Amadriapark do odredišta u kojima se zbivaju kongresne aktivnosti (otvaranje Kongresa, stručni izleti i dr.) i nazad.
Važni datumi
31. listopada 2018. rok za predaju sažetka izlaganja za knjižicu sažetaka (najmanje 1400, najviše 1800 slovnih znakova s razmacima)
31. prosinca 2018. obavijest o (ne)prihvaćanju sažetka izlaganja na e-adresu autora
30. travnja 2019. rana uplata kotizacije
30. lipnja 2019. rok za predaju rada za zbornik radova
31. srpnja 2019. kasna uplata kotizacije
25. – 28. rujna 2019. trajanje Kongresa
31. prosinca 2019. obavijest autorima o rezultatima recenzentskoga postupka
31. siječnja 2020. rok za predaju konačne inačice rada za zbornik radova nakon rezultata recenzentskoga postupka
U svim danima održavanja Kongresa nastojat ćemo ponuditi raznolike znanstvene, stručne i kulturne sadržaje. Stoga se nadamo da pojedini sudionici neće doći samo na jedan dan, održati izlaganje i otići iz Šibenika. Nećemo dakako zamjeriti ako to učine, ali nam je žao što će propustiti razmjenu znanstvenih promišljanja i stručnih iskustava, a nadasve lijepa i ugodna druženja sudionika, što je uostalom i svrha kongresnih događanja.
Nadamo se da će Sedmi hrvatski slavistički kongres brojem sudionika i kakvoćom izlaganja nastaviti uspješnu tradiciju prethodnih šest kongresa. Velik dio odgovornosti uspješnosti kongresa snose dakako organizatori, a još više sudionici kongresa.
Očekujući Vašu prijavu i veseleći se druženju u Šibeniku, srdačno Vas pozdravljam u ime Organizacijskoga i Programskoga odbora Sedmoga hrvatskoga slavističkog kongresa.
Predsjednica Organizacijskoga odbora
prof. dr. sc. Bernardina Petrović
Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
bernardina.petrovic@ffzg.hr